"Stromy na zastávke Žilinská majú zostať. Vyzval som Bratislavský samosprávny kraj, aby upustil od pomienky výrubu a trať Radlinského Štefanovičova skolaudoval podľa platného povolenia vydaného jeho stavebným úradom. Stavebný úrad BSK totiž vydal stavebné povolenie ešte v roku 2010, v ktorom uviedol, že pri rekonštrukcii električkovej trate nesmie dôjsť k výrubu drevín, ani k ich poškodeniu. Rovnako vydal podmienku, že pri realizácii rekonštrukcie je potrebné zabezpečiť jestvujúce dreviny pred poškodením. Pri vydaní rozhodnutia o skúšobnej prevádzke dňa 31.8.2015 však BSK názor zmenil a výrub 5 kusov stromov na zastávke Žilinská stanovil ako podmienku pre dokončenie kolaudačného konania. Mesto nariadilo Dopravnému podniku, aby na zastávke Žilinská zastavovala vždy iba jedna súprava podľa schváleného projektu. Takéto riešenie nespôsobuje žiadne prekážky v plynulej prevádzke električkovej trate. Stromy by tak pre BSK nemali byť prekážkou v kolaudačnom konaní. IvoN"
Tieto projekty zrealizuje Bratislava z Občianskeho rozpočtu: Buspruhy vyhrali
"V kategórii Doprava, ulice, nábrežia a verejné priestranstvá podporila verejnosť najviac zriadenie bus pruhov, napríklad na Štefánikovej, Gagarinovej, Popradskej, Lamačskej ulici či na Patrónke. Tento nápad podporilo 1082 hlasujúcich."
Suhlasim ze implementacia systemu na akceptaciu platobnych kariet vydavanych bankami (ale V ZIADNOM PRIPADE nie len kreditnych, tymi u nas disponuje podstatne menej ludi ako debetnymi) je ovela lepsia ako kreacie s elektronickou penazenkou, ktore su davno prekonane. Na to ale nepotrebujes tlaciaren potvrdeniek, su systemy kde je akceptacia kariet implementovana bez toho aby sa cokolvek tlacilo a rozhodne by sa to malo riesit tym sposobom. Nevidim pri takejto platbe dovod tlacit papier pri kazdej jednotlivej ceste.
Neviem, preco tu spominas novinarov, ked v tom videu to priamo hovorila hovorkyna DPP, tj. priamo zamestnanec DPP. Takze neviem co este chces konkretnejsie ako video, kde tu cenu priamo potvrdi zamestnanec podniku. Skor nad cim sa treba zamysliet je, ze vieme ako pracuju aparatcikovia na Slovensku. Kupit najdrahsiu moznu verziu aj s technologiami, ktore do dnesneho dna nemaju vobec premyslene ako budu pouzivat (citacku QR a SMS), ale vsak nech to stoji co najviac, lebo tak sa tam najlepsie schova baksisne. Keby niekto pri tomto nakupe premyslal, tak radsej kupi verziu aj s tlacenim potvrdeniek a dali by sa listky kupovat priamo bezkontaktnymi kreditkami v oznacovacoch a tym padom by klesli naklady na distribuciu a vyrobu cestovnych listkov (papier, tlac, nutnost mensieho mnozstva automatov), ale o znizovanie nakladov tu nikdy neslo. U nas ideme vymyslat radsej kadejake elektronicke penazenky (tj. dalsie zbytocne karty, ktore bude treba vyrobit a distribuovat). Kreditkami to riesi napr. Olomouc a stacia im na to oznacovace za 18 tis. CZK.
A k tej velkosti displeja iba tolko, ze ten maly rozdiel na velkosti nemusi znamenat vobec nic. Niekedy o trochu vacsi displej je lacnejsi ako male mensie verzie. Zalezi od vyrobcu, distributora a hlavne od dopytu po danej variante.
Tak co by sme chceli od EMtrestu. Oni nie su schopni spravit ani system co intuitivne pochopi Slovak, nieto este cudzinec. Ale ked dopravcovia netlacia na kvalitu, tak nic ine sa ocakavat neda.
Otazka je ci priemerny vodic DPB ma lepsiu uroven ako UI EmTrestu ?
Ak by to tak malo byt, tak by sucastou toho malo byt to ze linky 61, 96 a N61 pojdu do nejakeho specialneho premioveho zadelenia, kde sa bude vyzadovat znalost jazyka a nejaka normalna uroven spravania - a predmetni vodici by samozrejme dostavali za taketo vykony viac penazi.
Podobne skryto sú aj automaty na parkovacie karty. Ale ten automat pri dverách je aspoň pod displejom, ktorý ukazuje najbližšie odchody autobusov (nielen MHD).
Avšak keď si prepneš jazyk, okrem toho, že prvá strana bude v inom jazyku, výber lístkov je takisto po slovensky v podobe niečoho takého, že C1L1 Zľ 100+101 0,45 €
Druhá vec je, že tie automaty sú, rovnako ako ostatné výrobky tej firmy, užívateľsky mimoriadne odpudivé. Keď by to bolo na mne, tak by som ich umiestnil niekam do pivnice a zaviedol by som špeciálne pre zastávku Letisko predaj lístkov u vodiča.
zavinacsk