Ešte že nie je prístupného viac, ako nadpis. Jednoducho SMEti.., za taký bulvárny nadpis by sa nemusela hanbiť ani Pluska. Nazvať plán dopravnej obslužnosti analýzou. ?
Ten interný predpis myslím káže čakať, do istej hranice, predpokladám, že cca 3 min.
Isto, operatívnejšie nasadenie dispečingu do konktrétnych situácií by mohlo pomôcť, taktiež online informácie pre vodičov.
Ale paradoxne práve v poobednej špičke má 64 rýchlejší obeh ako cez sedlo, pri Centráli má len 3 min. na vyrovnanie meškania + obrat... takže nemôže si dovoliť ísť z Lovinského zmeškaná.
Celkovo pri akejkoľvek snahe je zrejmé, že tento prestup nemôže počas špičiek veľmi dobre fungovať a je to násilné riešenie.
A čo keby DPB, obec, BID sa obrátili na VUC? To ešte nikomu nenapadlo ich donútiť konečne niečo aspoň s Čhorv. Grobom spraviť, keď už celý kraj je obsluhovaný katastrofálne?
Cez pracovný deň školský rok tie spoje, čo doteraz boli na 153, sa predĺžia na Čiernu vodu triangel. to sú tie opoznámkované v smere zo Shopping palace. Z Ch. Grobu majú poznámky iba spoje cez víkend - tie ranné že nepremávajú 25.12 a 1.1. a večer nepremáva 24.12
Na jednom poschodí sídli administratíva električkovej vozovni Krasňany, na jednom administratíva divízie elektrické dráhy, na jednom autoškola DPB, na jednom sídlila do septembra 2011 administratíva autobusovej vozovne (III. dopravná prevádzka), ale to ostalo prázdne a tie zvyšné neviem, je možné že sú prázdne. (aj keď kedysi tam sídlil nejaký technický odbor, neviem či nie zastávkári, alebo také dačo..)
A prečo by ho to malo prechádzať? Vieš koľko metro štvorcových pekného nového čierneho asfaltu sa dá naťahať na plochu súčasnej filiálky? A vieš ako pekne sa tam budú vynímať vypľuté žuvačky? Nevieš? Choď sa pozrieť na Hl. stanicu, najmä na výstupište a-busov a na susedný ostrovček pre ZV... ?
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!
Čo Ty vieš, možno sa vracal zo Salaša...
Toho v stupavskom katastri, na ktorý si dlhodobo brúsi zuby. Presne toho, kde servíruje výborné bryndzové halušky za pár centov a neskutočne predražený kyslomliečny zákys za asi 3,- € / 0,3 l.
No, nejakých administratívnych zamestnancov potrebuješ mať i vo vozovniach, nie o všetkom sa predsa dá rozhodovať z hlavnej budovy, hlavne ak ide o podnik s takým počtom zamestnancov ako DPB a o problematiku o ktorej sa len ťažko dá rozhodovať bez možnosti posúdiť ten problém na vlastné oči.
Ja presne neviem, čo všetko môže v tých budovách sídliť, ale dám nejaké tipy, čo by tam podľa mňa mohlo byť:
- výpravňa,
- administratívny aparát pre opravy a údržbu vozidiel,
- administratívny aparát v súvislosti s vodičmi,
- sociálne zázemie pre vodičov,
- dispečing (neviem, ako je to v BA, ale u nás sú / boli i vo vozovniach),
- ...
U nás v KE má malú administratívnu budovu každá z vozovien, i keď pri tých menších obvykle ide iba o nejaké prízemné objekty s malou rozlohou, prípadne unimobunky.
Výborná otázka. ? A nachádza sa administratívna budova aj vo Vozovni Hroboňova a Vozovni Petržalka? Kto / čo tam sídli a aké zaujímavé činnosti sa tam vykonávajú?
Na 99% su definitivne. No kedy tak to je vo hviezdach. 206 a 209 budu po novom akokeby jedna linka z Ruzovej doliny - len sa budu striedat konecne NOU a NUSCH . Z Kramarov vam pojde na Kollarko nosna 212 kazdych 7-8 minut. Je to sice prestup navyse pre vas,ale neda sa vyhoviet vzdy vsetkym.
Neviem či píšem správne, skúsim.... chcem sa opýtať, či sú zmeny na č. 206 definitívne a koho napadol taký spásonostný nápad, zrušiť priamy spoj z NÚSCH cez Kollárko. Na čo je komu dobré z normálnych cestujúcich, aby 206 a 209 kopírovali tú istú cestu?
Ak sa to dá dobre chápať z mapy https://imhd.sk/ba/media/mn/00001564/Trolejbusy-Zmena-liniek-206-207-208-212-201605.pdf
BigMac
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!