Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: haló #212813:
Niekolko miliardovym? ? ? ? Ach jaj, ty si mimo.
Reply on: Mirtschi #212806:
Zo Slovenska je hlavne potencial kvoli mnozstvu dochadzajucich (ranne vlaky do Viedne su velmi dobre naplnene).
Reply on: piggee #212825:
Ak by OBB mali záujem prepojiť trať 907 s nejakou inou, stačilo by im obnoviť stále existujúcu spojku Bruck - Petronell-Carnuntum, ktorú majú celú doma. Navyše, jedno z možných trasovaní z Wolfsthalu do Petržalky bolo aj cez Kittsee, takže so ŽSR by sa ani stretnúť nemuseli.
Reply on: 810zssk #212812:
Presne tak, za priecestím bolo asi 50 m koľaje... ono to priecestie tam zjavne vzniklo až v čase budovania diaľnice, keďže roky predtým tam bol vstup zakázaný a ani Bratská tam ešte nebola.
Reply on: haló #212818:
Napriklad ja. A robim to tak, ze necham auto v Hainburgu, kde neplatim za parkovne a idem dalej S7 az na letisko. Okrem toho ta spojka na Petrzalsku stanicu by sa OBB celkom oplatila, pretoze pri vypadku Hainburg ci Wolfstahl by neostali odrezany od sveta, rep. pri pokazenom vlaku a parkovani v Bratislave v Petrzalke by stacilo nieco stiahnut z Brucku a nemuseli by to tahat az z Mannswörth alebo az z Viedne. Hlavne by sa im pekne prepojili dve trate. Tak sa ani necudujem, ze rakusaci nad tym aj rozmyslaju. Horsie je to u ZSR. Postavit novu trat (nie rekonstrukciu)? Vsak to bolo naposledy v 1992 (opravte ma ak sa mylim), a to bolo 1,4 km trate do Kittsee.
Neviete, či horí Slovnaft ? Posledné dve hodiny sa v Petržalke nedá dýchať...
Reply on: 810zssk #212817:
K tej 801 pardon. Dlhší čas nie som v Bratislave a tieto zmeny mi ušli. Kedysi tie intervali boli podstatne dlhšie a Slováci z Rajky si ponosovali. A ja len tvrdím, že nemusí byť vlak do Rajky VÝHĽADOVO stratový. Tie príhraničné maďarské dediny budú narastať. Nemusí to byť za určitých okolností stratové ani dnes, ale to by sa museli prekopať dialkové spoje, napríklad odklon niektorých ECčkok z trate 130 na Hegyeshalom, Gyor, Komárom, Budapest, ktoré by stáli i v Rajke s možnostou prestupu na regionálne spoje. Samozrejme ten odklon EC do Maďarska by nebol na to, aby sa len niekto odviezol z Hl. stanice do Rajky. Vlakové spojenie len kvôli Rajke je dnes hlúposť. Výhody by spočívali v priamom spojení Bratislavy a Gyoru (Ľudia z BA tam chodia nakupovať), Komárna-Komáromu - rýchlejšia alternatíva k trati 130, a rýchlejšieho spojenia Bratislavy s Budapešťou.
Reply on: haló #212820:
Naco by bol dobry vlak na BTS pri tom rozsahu prevadzky co tam je?
Reply on: 810zssk #212819:
Ja sa ti divím, že s ním ešte strácaš čas. ?
Reply on: 810zssk #212819:
Koľko asi zaplatí taká 3-4 členná rodina za vlak tam a speť? Asi zhruba toľko, koľko by zaplatili za taxík. Mimochodom, Bratislava sama nemá možnosť dostať sa vlakom na vlastné letisko(i keď to EU žiada) a vy tu snívate o vlaku na rakúske letisko?
Reply on: haló #212818:
Ano, poznam a hned niekolko (autobusom, kedze vlakom to z Bratislavy momentalne nedava zmysel). Ak uz pre nic ine, tak preto ze to viacdnove parkovanie na letisku nie je prave lacna zalezitost 😉 Takze aj dost zarytych gumokolistov pri ceste na letisko voli ine formy dopravy.

Mohol by si prestat vypisovat nezmysly o veciach o ktorych ocividne nemas absolutne ziaden prehlad. Tie baliky na nastupistiach smer Bratislava byvaju v silnych casoch fakt slusne a to tam jazdia traja dopravcovia v intervaloch cca hodinu, pripadne aj menej.
Reply on: 810zssk #212816:
A ty poznáš jediného člověka, ktorý by išiel na letisko před dovolenkou vlakom(autobusom). Veď ľudia chodia autom už aj na záchod.
Reply on: Mirtschi #212815:
1. Linka 801 jazdi v intervale 30 minut v spicke a 60 minut v sedle. Aky lepsi interval si predstavujes pre dedinu akou je Rajka? Vsak tam maju uplny luxus pri tom dopyte co tam je. Kazdy sa ti skor vykasle na ranne polhodinove vychadzky na hlavnu stanicu.

2. A ten dialkovy vlak Bratislava - Budapest bude chodit kazdych 15 minut?
Reply on: haló #212813:
1. Ja som tu o ziadnom projekte nesnival, sam som vyjadril istu skepsu z pohladu opodstatnenia projektu a vyjadril sa v tom duchu ze som za realizaciu len ak ju potvrdi studia (a to aj porovnanim s autobusovym variantom).

2. Neviem ci si si to vsimol, ale ta trat vedie na hlavne letisko obsluhujuce Bratislavu, ktore za den vybavi viac pravdepodobne viac Slovakov ako ma Rajka obyvatelov.
Reply on: haló #212813:
Tie vlaky sa výhľadovo nemusia neoplatit ani do Rajky, len to chce dobrú propagáciu hromadnej dopravy. Ako na L801 s takými intervalmi sa každý vykašle. Možno by to chcelo tam dialkové linky s trasou Bratislava - Budapešť, ktoré by boli alternatívou ku slovenskej trati 130. Dokonca aj alternatívou k trati 131, ak by sa vyriešila nadväzná doprava Komárno-Komárom.
Reply on: haló #212809:
OT: Keď sa reaguje na tak nepodstatné detaily, ako napr. hodiny na narýchlo orezanom obrázku a musí tu niekto zosmiešňovať niekoho za každú cenu, tak človek sa niekedy musí venovať aj iným činnostiam, ako len kresleniu obrázkov v painte. Napr. sa hľadali aj nejaké články pre sestru na prácu do školy a sa musí občas aj od PC odbehnúť.
Reply on: 810zssk #212810:
Ja len že tvrdíš, že vlak do Rajky sa ekonomicky neoplatí, a potom tu snívaš nad niekoľko miliardovým projektom pre nikoho.
Reply on: Mike #212811:
Dakujem 🙂 Zo satelitnych snimkov to vyzera ze ta kolaj tesne za priecestim koncila, co je zaujimave riesenie ale vysvetlitelne (kolaje sa podla satelitu zbiehaju tesne pred priecestim, takze tam bolo zrejme potrebne tu "trat" este kusok potiahnut).
Reply on: haló #212809:
Existuju aj ludia s dostatocnou mozogovou kapacitou na to aby im nakreslenie par ciar v Painte nezabralo viac ako 5-10 minut 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.