Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: master5228 #211247:
Inak tam su aj zastavky na znamenie a aj v Prahe su, kedy konecne urobime aj my zastavky na znamenie pre elektricky? 🙂
Reply on: Andreas.Papak #211245:
V Bratislave je rekord na T6A5 medzi Novým Mestom a Zlatými pieskami tesne po rekonštrukcii trate v 1994? 90km/h.? ? ?
Reply on: Jojan #211246:
Na košickej rýchlodráhe to bolo niečo okolo stovky (alebo ešte viac?) a tuším to bolo KT8 D5 alebo T6 A5.. Určite nie tétroja... Skôr sa prikláňam ku KáTečku, no nepamätám ?
Reply on: Andreas.Papak #211245:
75? Ja som počul, že kedysi veľmi dávno bol na tej rýchlodráhe rekord vyše 100!
Ale fámy môžu byť rôzne. Údajne to merali policajti radarom.
Reply on: dyspozytor #211242:
V Bratislave je rekord na T2 v tuneli 70 km/h ale v Košiciach na rýchlodráhe v sólo T3 niečo cez 75 km/h ?
Reply on: dupe #211230:
Detto teraz aj Alexyho
Reply on: Valec #211240:
aj isty Dragan bol jeden z piratov kolajnic :))
Reply on: ross #211233:
cez tunel pred reko 57,3 km/h!
Reply on: Mike #211239:
Môj top v premávke bol na Račianskej (niekde za Vozovňou) 58 kmh.
Reply on: ross #211236:
Asi máš šťastie na tobo istého vodiča ? Aj v úseku medzi PKO a Dúbravkou chodí prevažná väčšina električiek 50 kmh, a veľmi veľa vodičov aj do 55 kmh.
Keď je tu debata o kvalite tratí, tak som si spomenul na svoje detské 60-te roky minulého storočia. Jazdil som vtedy električkou č.7 do školy od Lafranconi do Karlovej Vsi a to bola vtedy jazda! Koľaje boli bez podvalov, rozchod udržiavaný oceľovými výstuhami medzi koľajnicami a toto bolo uložené v hline. Jazdili tam dvojnápravové električky s vlekom a keď to vodič rozfofroval, tak slabšie povahy dostávali morskú chorobu, bolo to ako na lodi na rozbúrenom mori ?
Reply on: 810zssk #211232:
Samozrejme, že to má čiastočne na svedomí aj normálny rozchod. Keď je vlnka na koľaji, tak bratislavskou električkou to zakýva o 43,5% viac ako pražskou električkou (pri rovnako veľkej vlnke).
Reply on: Mike #211235:
Nie bol som s nou uz vsade... Ked som isiel do Karlovky resp. Dubravky elektricka sa stihla rozbehnut na max 40ku potom prisla dalsia zastavka, semafor, obluk auto alebo nieco ine... A to stojim vacsinou vpredu a cumim na tachometer. Ale je pravda, ze elektrickou chodim tak 1x do tyzdna, takze mozno normalne ide aj 50kou len ja nemam to stastie. ?
Reply on: ross #211233:
Ak si sa niekedy viezol električkou v BA, išiel si ňou iba v centre?
Reply on: ross #211233:
Ja som sa viezol aj 65 raz ale bola to taka jazd o zivot 😃 Su to rychlodrahy, hlavne raca a karlovka, len niesu udrziavane. Karlovku, ked sa bude prerabat, tak to chcu prerobit na 80km/h cestovnu rychlost
Reply on: medzernik #211231:
Rychlodrahy? ? Este v zivote som nesiel elektrickou v BA rychlejsie ako 40km/h...
Reply on: medzernik #211231:
S rozchodom to nema nic, staci sa ist previezt napr. do Innsbrucku, Linzu, alebo Zurichu 😉
Reply on: pharel #211228:
Vacsia stabilita moze byt ciastocne aj tym, ze v prahe maju normalny rozchod. Ale ano, kolajnice u nas su vlnkovate krive hrozne. Je to velka skoda, kedze nase trate su vacsinov konstruovane ako rychlodrahy a maju "konkurovat metru" (citujem z plagatu DPB)
Reply on: BigMac #211226:
Treba vyzdvinúť reakciu dopravného podniku na môj večerný telefonát na dispečing. Ráno bola zastávka posunutá asi o 15 metrov pred stálu polohu. Síce vozy trčia do križovatky, ale aspoň cestujúci nastupujú ako ľudia. Ďakujem

P.S. čo tak chodník úplne uzavrieť a zastávku posunúť do polohy ktorá sa pri uzávierke Bosákovej používala v lete. Je to tam vybetónované, stačí len označník presunúť a oznam nalepiť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.