Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #206371:
Ale mozno aj CNG NB18 ?
Reply on: roman2 #206371:
Tedomy pôjdu preč, bude končiť ich prenájom myslím v 2017.
Reply on: Jezo #206370:
Ja len nerozumiem jednej veci,prečo mesto a DPB upustilo od myšlienky kupovať vozidlá s CNG keď je to ekologickejšie ako nafťáky.Na toto by dostali aj dotáciu od EU a možno by sme tu mali eventuálne klbove MANy.Citaro a časom možno aj klbovy Urbanway s CNG,prípadne čokoľvek iné jak SOR pomsty ? dožívajú Karosy,Solarisy majú tiež svoj vek no a keď skončí táto generácia tak jediné CNG busy zostanú len Tedomy a krátke Citaro...
Reply on: Petto #206365:
Co si spominam tak podmienky boli aby vyhralo to co aktualne padlo vedeniu do oka (ci do vacku) - Solarisy, Mercedesy, SORy.
Reply on: Ámos #206367:
"aby sa zapchala huba" kritikom,ze sa nekupuju len SORy ?

ADD2 Siemens + SOR... Boh ochranuj AutoSlavu
Reply on: Petto #206357:
A čo si už Nesrovnal rozmyslel výberové konania na šéfov mestských podnikov? A ak rozmyslel, tak nechce si tam dať nejakých svojich ľudí z exSDKU?
Reply on: Petto #206365:
a nevyhrava len SOR. Predsa tento rok prisli aj Soplarisy aj Urbanvajcia
Reply on: Petto #206365:
ok, ale o tom to prave je. Siemens to dokaze narvat aj do SORu ?
Reply on: Ámos #206363:
Nie si tu novy, ked sa zamyslis ake boli podmienky vsetkych "gumokolnych tendrov" co ti napadne ? ?
Reply on: Petto #206353:
Preco? Aspon som zacal setrit na auto a ak nasadia 30TeRiGa na L33, tak to ani nove elektricky nezachrania a budem si spokojne gumokolovat po Bratislave 🙂
Reply on: Petto #206362:
alebo http://www.siemens.com/innovation/en/news/2013/e_inno_1308_2.htm
tam je dojazd 150km

preco by to nepreslo?
Dnes by sa podnik mohol uchadzat o fondy pre vymenu busov prave za take, ako jazdia vo Viedni pre linky 61 a 63. Mohol by si tak cez fondy poriesit 20 busov, kedze inak sa na nakup autobusov ziskat nedaju. Siemens deklaruje, ze system je schopny namontovat do akehokolvek autobusu akejkolvek dlzky.
Reply on: Ámos #206360:
Ja som tiez za baterie, ale dnes ti to neprejde
Reply on: Ámos #206360:
hej hej a do 5 rokov sa to rozpadne, nevadi ze sa busy nie, trofle sa urcite ano.
Reply on: Petto #206357:
Aj keby naco by to bolo dobre? Dnes trofle s bateriovym pohonom maju sice mensi dojazd, no pre podmienky Bratislavy a na co by sa vyuzival uplne staci.
Naco tankovat a palit naftu, ked moze voz dobijat z dratov...
Reply on: Petto #206357:
Ked uz nic ine, tak MOR porazi konkurenciu cenou (šak taky lowcost ani nemoze stat vela na vyrobu...) ?
Reply on: Petto #206357:
Dvojnásobný optimista v jednom príspevku. ?
Reply on: Ámos #206355:
Ak je pravda,ze Delfin ide prec v juni, tak mozno sa zada do podmienok noveho tendra na klbaky tbus s pomocnym pohonom aj daco ine ako to co sa da napchat do SkodoSORu.
Reply on: Ike #206351:
Akekolvek nasadenie 30trDG na linku mimo dratov je FAIL , take tu uz raz bolo a vieme ako to dopadlo.
Reply on: luky133 #206350:
tak dufam, ze miesto APU sa rozhodnu pre baterie.
Reply on: JamaVOku #206348:
skoda, ze sa to teda nevyuziva aj na bus v style:
priorita 1 elektricka
priorita 2 bus
pokracovanie cyklu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.