tak ako dokym nebude predlzena t-bus trat az k tresku, tak by ta 22 podla mna mala zostat az po Patronku, ako povodne bola, nech je zabezpeceny prestup na 211..potom nech sa kludne zrusi a zostane zahustena 20
Ci tam zase nesplietli dohromady dve veci - linka 207 sice ma byt predlzena, ale nie k Voj.nem, ale k tresku Lamac...
Toto predlzenie trate sa ma realizovat snad buduci rok.
Ono by to mozno slo spravit takto:
L20 - predlzit na Patronku, navysit pocet spojov
L22 - zrusit (nahrada L20 a L211)
L28 - v Devinskej presmerovat ku Glavici (na Opletalke nahradza posilnena L20)
L128 - zrusit, alebo co...
Možno som sa zle vyjadril, preto svoj názor vyjadrím ináč.
1. Tento poschodový autobus bude kde jazdiť? Napísané je jasne- nebude na nijakej konkrétnej linke. Bude jazdiť akoby ďalšia linka. A to je podľa mňa blbosť. Oveľa lepší spôsob je zaradiť ho na bežné linky. Každý deň nech je na inej linke. Tak sa lepšie otestuje a tak by platila aj posledná časť vety Roberta. Ináč toto testovanie nemusí ukázať nič.
2. Testovanie- je potrebné. Dokonca si myslím, že pri tendroch by nejaké vozidlá, s ktorými sa výrobca uchádza, mohol požičať, aby nejaký čas jazdili po Bratislave (samozrejme na rôznych linkách zo všetkých vozovní) a tak by DP vedel aj na základe praktických skúseností vodičov a cestujúcich rozhodnúť. Takže ja testovanie apriori neodsudzujem.
3. Požičiavanie- aj to je potrebné, hlavne ak je nedostatok vozidiel. ale je len na krátky čas a nič nerieši. Doba požičania uplynie a čo potom? Sme tam, kde sme boli. A navyše namiesto viac ako 50 autobusov ide prenajať 20? To vari chlapci stačí? Tak potom schvaľujete obmedzovanie výpravy je to podľa Vás to najlepšie riešenie. A potom Vaša kritika voči Belfimu a spol. vyzerá ako pokus o vtip. Preto hovorím,. že tu treba viac, ako len požičanie a testovanie.
4. Dôležitosť. 810zssk odpoveď na tvoju otázku- rozhodne si to nemyslím. Ale u terajšieho DP to vyzerá presne tak. Preňho je najdôležitejšie rozširovať trolejbusové trate, a absolútn e treťotriedna záležitosť nové vozidlá. Alebo ako ty hovoríš: budovanie trolejových tratí- najdôležitejšia vec; nové vozidlá- nenadôležitejšia vec (alebo nepotrebná vec). Celé 4 roky DP nebol schopný žiadať o peniaze z eurofondov na nové vozidlá a dal prednosť tomuto. A to ja odsudzujem.
5. Od začiatku tohto roku hovorí, že chystá projekty na obnovu autobusov. A tých 20 autobusov, ktoré chce prenajať (a ktoré navyše budú už mať nejaké roky odjazdené)- to je tá obnova? No ďakujem pekne. A za celého pol roka len toto dokázal vyprodukovať? Úbohé!
presne, myslim si ze testovanie vozidiel nie je na skodu v pripade ak by bol tender a vyhrala by fy. s vozidlami ktore sme mali testovane dpb vie co od nich moze ocakavat a v ktorych usekoch by mohli byt pripadne problemy
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
ale do 5. augusta maju casu dost.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/nova-trolejbusova-trat-v-bratislave/