Offtopic, ale, vie dakto čo sa podialo s tými Volvami čo sme tu mali? tie dva kĺbaky.... Nejako sa neviem dopátrať kam sa podeli.
A bonusová otázka - existuje niekde fotografia električky na obratisku Nová Doba? Kdekoľvek, zahýbajúca, v uličke....to je jedno. Proste kde bude vidieť aspoň aj trať toho obratiska. Ďakujem
Kto bude niekedy chciet zneuzit tvoju kartu bez pouzitia PIN kodu tak ma nasobne viac daleko lepsich moznosti ako to spravit, nez pouzivat OBB automaty
Ale automat ZSSK ani nevydá cestovný lístok (CL)? Lebo ja som CL z červeného automatu dostal, len mi nebol vrátený peňažný výdavok.
Na Hlavnej stanici sú pokladne aj Zákaznícke centrum. Ale čo taká Billa? Pochybujem, že je tam niekto kompetentný na riešenie problémov s automatom Emtestu... Nanajvýš keby tam ten automat niekto začal poškodzovať, tak by asi dobehol SBS-kár...
S podobným problémom som sa stretol v automate na Správe katastra v Bratislave. Ten neviem kto vyrába (viete niekto - tipujem, že Emtest) a ovláda sa dosť blbo. Keď mi zhltol peniaze, ale kolky nevydal, zatelefonoval som na telefónne číslo na ňom uvedené. O niekoľko dní poslali peniaze na bankový účet.
Máte niekto nejaké negatívne skúsenosti s platobným automatom v obchodoch Alza alebo Tesco?
A s červenými automatmi v Rakúsku? Tam sa mi z mne neznámych dôvodov zopárkrát nepodarilo zaplatiť za lístok platobnou kartou, ale zaznamenal som aj úspešné pokusy. Štvalo ma však, že platba prebehla bez potreby zadania PIN kódu. Našťastie rakúski kompetentní dostali rozum a asi pred rokom - dvomi postupne na všetky doinštalovali druhú (menšiu) obrazovku s klávesnicou, kde sa zadáva PIN kód.
Na hlavnej stanici tie automaty ZSSK pomerne casto zhltnu mince, jednoducho nepada minca, nepocut nic, neviem co to ma znamenat.
Formalne tam treba napisat na zdrap paiera reklamaciu a vratia mince hned, aj ked pytaju tel. cisla. Peniaze vratia aj kludne neskor.
Takze tresty zhltnu tie mince velmi casto. Napr. aj v Trencine to robia na stanici, co ma SAD.
Ja s ním mám kladnú skúsenosť, kúpil som si v ňom 2x 15-min. zľavnené lístky. Normálne som zaplatil aj mi dobre vydalo. A k týmto 2 lístkom mi zdarma vytlačil aj hodinový dospelý. (Lístok tam nebol pred mojím nákupom)
Naozaj veľmi pekné až unikátne fotografie z lokality Patrónka z roku 1951. Nepoznám autora, ale prosím dodržujte autorský zákon. Sú tam aj dopravné fotografie.
Mne ked sa to stale v automate co ma ZSSK tak pani z okienka zobrala kluce otvorila automat a mince mi vratila- padali vedla kasicky. Ale najskor si overila kolko mi ma dat. ?
V súčasnosti sa využívajú pri opodstatnených menej závažných sťažnostiach na vodičov aj napomenutia alebo hneď sa stŕhajú prémie? Výšky strhnutých prémií sú rôzne alebo je to pevná suma?
Keďže túžobne očakávam spustenie IDS BK, dočasne jazdím na lístky. V červenom automate v Bille v Dúbravke som si kupil 15-minútový lístok. Vhodil som 2 € mincu. Lístok mi vydal, ale peňažný výdavok mi nevydal. Ihneď som telefonoval na 5950 1476 (nalepené na automate - je aj na dpb.sk), ale nikto nezdvíhal.
Tak som zavolal na tú non-stop linku sťažností 0917 101 102. Zaujalo ma, že má automatickú hlásku, kde pani Agáta informuje, že hovor je nahrávaný. Následné zvonenie mi znelo trochu inak ako bežné - akoby to bolo VoIP alebo interné prepojenie. Pani, ktorá to zdvihla mi však iba nadiktovala číslo 5950 1474 (zaujímavé, že to NIE JE na automate ani na dpb.sk). Chcel som to číslo nechať zaslať v SMS-ke lebo som si ho nemal ako zapísať, ale to odmietla. Ešte šťastie, že pevné linky DPB sa dajú ľahko zapamätať. ?
Pani, ktorá to zdvihla moju reklamáciu prijala s komentárom, že čo sa tomu automatu zase znepáčilo. Telefónny hovory ma stáli spolu 0,31 €čo nie je až tak veľa, tak som zvedavý, či mi tých 1,30 € vrátia. Ide o princíp. Automat veselo naďalej svietil na zeleno a ponúkal celé svoje menu.
Dá sa ten automat v prípade potreby na diaľku z DPB zablokovať ak by bolo treba??
Ike