d3k0: to ze 4400 rozoberaju predpokladam podla toho, co som pocul o jeho vzhlade od roznych zdrojov.
a troliky na dlhe diely... no ja viem ze na magistrate maju dost uletene napady co sa obsluhy dlhych dielov tyka, to si este zabudol uviest ich napad s "trolejbusmi na naftovy pohon" teda to co chcely, ze na dlhacoch budu troleje a medzi dlhymi dielmi a zvyskom sveta budu vozidla na pohyb pouzivat naftovy motor....
Si: To odkial vies, ze 4400 rozoberaju? Ved este 26.5. mala odmontovane len narazniky a motor (nie na nahradne diely)... Trolejbusy na Dlhe Diely (ak budu) pojdu cez Slavicie udolie (!) a Stare grunty. Fakt ma zaujima, kde tam nasi radni pani chcu narvat troliky...
13sk, mne sa stala ovela milsia zalezitost pred dvoma tyzdnami: Idem o pol desiatej 202-kou do mesta, trolejbus sa rozbehne, za desat sekund pocut: "Revizia cestovnych listkov..."
A oznacovace ich ani nenapadlo zablokovat!
Trolejbus dosiel na dalsiu zastavku, revizor zo zadu krici tomu dopredu: "Este jednu!!!"
Zase sa rozbehne, kontroluje, trolejbus zastavi na dalsej a zase: "No tak este dalsiu!"
A tak zase zastavka a potom uz konecne ti revizori vystupili...
A sakra co sa mi vcera stalo...
Idem z konecnej na Kolibe na bicykli po 213kovej trati a zrazu zakruta. Tak zatial pohoda, az kym v zakrute nevidim pred sebou trolejbus... A ja blbec som zacal brzdit, dostal som mensi smyk, ale nastastie len mensi... Takze som sa stihol vyhnut.
Odteraz tam radsej neidem rychlejsie ako 40 km/h
add plynove karosy v SAD: SAD ich ma uz hojnejsi pocet, mal som uz to stastie vidiet ist tri za sebou po gagarinovej, a vzhladom na castost s akou ich na roznych trasach vidavam typujem ze je ich minimalne 6 az 10 :-))
dietatko: 4400 svietila neaka kontrolka, asi mazanie a tak to vodic napisal do zavad. V dielnach "opravili" = kontrolku odstrihli (sak uz nesvieti) a tak ten jediny vzduchom chladeny motor je zadrety a nevedno co s nim bude. Bohuzial, voz uz rozoberaju na nahradne diely :-(((
add eliny na dlhe diely: nepovazujem to za vhodne vzhladom na teren a priestorove moznosti umiestnenia trate, aj ked niektori ludia o tom snivaju. Moj osobny nazor je, ze na dlhe diely treba trolejbusy (potiahnut cez mlynsku dolinu).
aron: Pri Chatamovi mali hrobku zacat obnovovat uz na jesen, ale kedze sa prekladka trate zacala neskor ako sa planovalo, tak zacali ju obnovovat az teraz.
nedavno sa mi prihodila mila zalezitost : v tbuse 210 medzi rackom a kriznou nastupili revizori , a asi po 30-40 sekundach krici ten zo zadu na toho vpredu : peto ,sak mu tam zabuchaj !!!! ( akosi totiz neboli bloknute oznacovace ) ; :-)))))
ja si fakt neviem predstavit elektricky na dlhych dieloch.. kade by isli?
i ked asi by tu vsetci uvitali nove moznosti dopravy hore, ved 33 a 32 byvaju nehorazne preplnene..
13sk