Ámos, Samo: keď už nie električku na DD, tak aspoň podstane lacnejšie riešenie: obratisko niekde pri Molecke. Miesta je tam dosť. Všetci z 33 by tak mohli pri dobrom nastavení CP prestúpiť do úplne prázdnej el, ktorá by tam začínala.
nie nestacilo, problem je to, ze na molecke sa z L33 vyruti 120 ludi a chcu nastupit na prvu elektricku.
dnes to co pri vystavbe troflov na DD tvrdil turbo, a to ze tam treba potiahnut elektricku sa ukazuje ako najlepsie riesenie.
v kazdom pripade prazdne vozy iduce ako vlacik za inymi linkami nie je riesenie.
to uz skor zvratenost zatvorene dvere na Bcku az po molecku a az tam spristupnit B pre Dlhodielcanov. ale to by cestujuci fakt nepochopili ?
No tak dobre, ale toto nie je o tom ze by to neviezlo ludi lebo sa to tak nikdy nerobilo, ale pre zlepsenie kapacity na nejakom useku. Ale zas ked uz vozidla navyse, ktore by jazdili v celom useku, mozno by stacilo to posilnenie aj bez takehoto opatrenia. Tazko povedat.
doplnil by som dalsiu rozkuskovanu linku v useku DD-Kramare - no táto "linka je časovo specifikovana na 7:00 - 8:00 ked zacinaju smenky a potom poobede z Kramárov nazad na DD.
Nie je zdravé (a toto robia aj obyvatelia v lokalite obsluhovanej L41) tlačiť všetky linky na HLST. Tipujem, že reláciu DD - HLST využíva minimálny podiel cestujúcich v tejto relácii.
L32 je však dôležitá ale nie pre Dlhodielčanov - ono sú to totiž z môjho pozorovania 3 rozkúskované linky
Kuklovská - Molecka je časť, ktorá je podobná s L33
Molecka - Kramáre je časť, ktorá spája Kramáre a Mlynskú dolinu (VŠ areály s Kramármi, DD s nemocnicou)
Botanická záhrada - HLST je linka pre intrákovcov.
Zrovna minule som mal vybavovačky a naozaj veľmi nechtiac som sa s IGK ocitol v rannej špičke pri Riverparku smer mesto. Kolóna takmer stála a celý úsek až po Šafko mi trval asi 20 minút. Keďže som šiel zarovno L133 vo vedľajšom pruhu, tak ma napadlo: "Čo je to za sadomasochizmus cestovať touto linkou?"
Chápem, že električkové linky sú plnšie v čase rannej špičky a na Molecke môže byť problém nastúpiť, ale... to by už fakt bolo lepšie, systémovejšie a pochopiteľnejšie zaviesť linku s nástupom a výstupom na Molecke s tým, že by sa točila na KV.
Detto platí pre linku 59. Cestujúci čakajúci v daždi na zastávke Pekná cesta pre Busy bez prístrešku pozerajúc na za horizont siahajúcu kolónu, pričom autobus je v nedohľadne a ak aj bude v dohľadne, tak 15 minút sa na ňho budú pozerať. Nerozumiem týmto linkám a ani cestujúcim ktorý ich využívajú a zastávajú sa ich
Prestante tu prosim Vas riesit ci je alebo nie je potrebna 32ka na DD. Pri sucasnom stave tbus parku or vyprave 25 Tr na 33tke i "vhodnom terminali" Molecova bohuzial musi byt daco v spicke na DD. 33tka by to sama neutiahla. Resp. ano utiahla, ale to uz by sa Prievoz mohol potom rozlucit definitivne s klbakmi na 208. To ze chodi plna 32tka je aj kvoli tomu ze je vyuzivana na zvoz na/z Molecky - darmo ja budem vypisovat na DPB, aby riesili preklad 32/33, ked NEM, tak NEM. Rozum sa lievikom neda naliat. ? .
ADD2
Dnes ma prekvapila takmer na full plná posledná poobedná 6ka zo Šafka do KV - to je bežné?? ?
32 = PRIAME SPOJENIE Z DD NA HL. STANICU všetci sú šťastní že tá linka existuje & spojenie zastávok na DD (ja to viem som z DD)
33 = výborne spojenie všetkých zástavok na DD &spojenie z električkami
133=prepojenie z divadlom(širším centrom) ?
a k zhusteniam 32 aby bolo jasné vodiči potrebujú nejaky čas na to aby sa dostali späť na DD a nemôžu nasaďiť 50 vozidiel na 32-ku!! dakujem za moje vyjadrenie ?
co sa hned rozculujes. na L32 sa dlhodielcania nevedia pozriet realne a akykolvek zasah beru az hystericky.
Ak je L32 preplnena na DD a na zvysku trasy je to OK, tak ju treba skratit po molecovu a na DD bude jazdit len L33. Z nej cestujuci presadne bud na elektricku alebo na bus.
Alebo nech jazdi ako teraz, no jej interval musi byt taky aby bol delitelny intervalom L33 a jazdil v tesnom zavese za L33. Tak do L32 nastupia len ti, co idu na kramare a dalej.
Rozmaznanost? Na takuto volovinu hodnu no.ev.di.ho sa neda slusne reagovat.
Ale vsak fajn, casom snad mnoho ludi presedla na auta a 32 bude opat prazdnejsia, nebude sa musiet nic zlepsovat a vy si budete spokojne tlapkat rukami, ako ste s nami vybabrali a ze ziadne posilnenie netreba...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
L32 je však dôležitá ale nie pre Dlhodielčanov - ono sú to totiž z môjho pozorovania 3 rozkúskované linky
Kuklovská - Molecka je časť, ktorá je podobná s L33
Molecka - Kramáre je časť, ktorá spája Kramáre a Mlynskú dolinu (VŠ areály s Kramármi, DD s nemocnicou)
Botanická záhrada - HLST je linka pre intrákovcov.