Ámos, Samo: keď už nie električku na DD, tak aspoň podstane lacnejšie riešenie: obratisko niekde pri Molecke. Miesta je tam dosť. Všetci z 33 by tak mohli pri dobrom nastavení CP prestúpiť do úplne prázdnej el, ktorá by tam začínala.
nie nestacilo, problem je to, ze na molecke sa z L33 vyruti 120 ludi a chcu nastupit na prvu elektricku.
dnes to co pri vystavbe troflov na DD tvrdil turbo, a to ze tam treba potiahnut elektricku sa ukazuje ako najlepsie riesenie.
v kazdom pripade prazdne vozy iduce ako vlacik za inymi linkami nie je riesenie.
to uz skor zvratenost zatvorene dvere na Bcku az po molecku a az tam spristupnit B pre Dlhodielcanov. ale to by cestujuci fakt nepochopili ?
No tak dobre, ale toto nie je o tom ze by to neviezlo ludi lebo sa to tak nikdy nerobilo, ale pre zlepsenie kapacity na nejakom useku. Ale zas ked uz vozidla navyse, ktore by jazdili v celom useku, mozno by stacilo to posilnenie aj bez takehoto opatrenia. Tazko povedat.
doplnil by som dalsiu rozkuskovanu linku v useku DD-Kramare - no táto "linka je časovo specifikovana na 7:00 - 8:00 ked zacinaju smenky a potom poobede z Kramárov nazad na DD.
Nie je zdravé (a toto robia aj obyvatelia v lokalite obsluhovanej L41) tlačiť všetky linky na HLST. Tipujem, že reláciu DD - HLST využíva minimálny podiel cestujúcich v tejto relácii.
L32 je však dôležitá ale nie pre Dlhodielčanov - ono sú to totiž z môjho pozorovania 3 rozkúskované linky
Kuklovská - Molecka je časť, ktorá je podobná s L33
Molecka - Kramáre je časť, ktorá spája Kramáre a Mlynskú dolinu (VŠ areály s Kramármi, DD s nemocnicou)
Botanická záhrada - HLST je linka pre intrákovcov.
Zrovna minule som mal vybavovačky a naozaj veľmi nechtiac som sa s IGK ocitol v rannej špičke pri Riverparku smer mesto. Kolóna takmer stála a celý úsek až po Šafko mi trval asi 20 minút. Keďže som šiel zarovno L133 vo vedľajšom pruhu, tak ma napadlo: "Čo je to za sadomasochizmus cestovať touto linkou?"
Chápem, že električkové linky sú plnšie v čase rannej špičky a na Molecke môže byť problém nastúpiť, ale... to by už fakt bolo lepšie, systémovejšie a pochopiteľnejšie zaviesť linku s nástupom a výstupom na Molecke s tým, že by sa točila na KV.
Detto platí pre linku 59. Cestujúci čakajúci v daždi na zastávke Pekná cesta pre Busy bez prístrešku pozerajúc na za horizont siahajúcu kolónu, pričom autobus je v nedohľadne a ak aj bude v dohľadne, tak 15 minút sa na ňho budú pozerať. Nerozumiem týmto linkám a ani cestujúcim ktorý ich využívajú a zastávajú sa ich
Prestante tu prosim Vas riesit ci je alebo nie je potrebna 32ka na DD. Pri sucasnom stave tbus parku or vyprave 25 Tr na 33tke i "vhodnom terminali" Molecova bohuzial musi byt daco v spicke na DD. 33tka by to sama neutiahla. Resp. ano utiahla, ale to uz by sa Prievoz mohol potom rozlucit definitivne s klbakmi na 208. To ze chodi plna 32tka je aj kvoli tomu ze je vyuzivana na zvoz na/z Molecky - darmo ja budem vypisovat na DPB, aby riesili preklad 32/33, ked NEM, tak NEM. Rozum sa lievikom neda naliat. ? .
ADD2
Dnes ma prekvapila takmer na full plná posledná poobedná 6ka zo Šafka do KV - to je bežné?? ?
32 = PRIAME SPOJENIE Z DD NA HL. STANICU všetci sú šťastní že tá linka existuje & spojenie zastávok na DD (ja to viem som z DD)
33 = výborne spojenie všetkých zástavok na DD &spojenie z električkami
133=prepojenie z divadlom(širším centrom) ?
a k zhusteniam 32 aby bolo jasné vodiči potrebujú nejaky čas na to aby sa dostali späť na DD a nemôžu nasaďiť 50 vozidiel na 32-ku!! dakujem za moje vyjadrenie ?
co sa hned rozculujes. na L32 sa dlhodielcania nevedia pozriet realne a akykolvek zasah beru az hystericky.
Ak je L32 preplnena na DD a na zvysku trasy je to OK, tak ju treba skratit po molecovu a na DD bude jazdit len L33. Z nej cestujuci presadne bud na elektricku alebo na bus.
Alebo nech jazdi ako teraz, no jej interval musi byt taky aby bol delitelny intervalom L33 a jazdil v tesnom zavese za L33. Tak do L32 nastupia len ti, co idu na kramare a dalej.
Rozmaznanost? Na takuto volovinu hodnu no.ev.di.ho sa neda slusne reagovat.
Ale vsak fajn, casom snad mnoho ludi presedla na auta a 32 bude opat prazdnejsia, nebude sa musiet nic zlepsovat a vy si budete spokojne tlapkat rukami, ako ste s nami vybabrali a ze ziadne posilnenie netreba...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat