Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #166853:
niekde som počítal, že akú priemernú rýchlosť majú ktoré linky a najpomalšia bola L13, nejak 13-15km/h v mala priemer. Najviac bolo 22-23km/h v priemere na L5.
Reply on: Petto #166852:
pozitívom Eurovey je použitie oblúkov v interiéri a miestami aj v na vonkajšej fasáde budovy, ale vzhľadom na to čo Eurovea "ponúka" je pre mňa asi tak zaujímavá ako MHD v Skalici ?
Reply on: Peter6607 #166856:
Nemusí sa starať DPB, ale musí sa starať mesto, čiže to ide z tých istých peňazí.
Obsaditeľnosť 182 vs. 102 cestujúcich vôbec nie je porovateľná. Odhliadnuc od toho, že v BA sólo električky nejazdia.
A to, že sa tebe siršie rozchody nelubia je ten posledný detail, ktorý by mal byť zohľadnený.
Reply on: Valec #166834:
Lenze o cestu sa nemusi starat DPB ?
Provnaj si cenu Varia LF a Škody 26Tr Solaris (aj kapacita je priblizne zhodna).
Netreba to viac rozoberat, ja mam rad elektricky s rozchodom 1m, ale znepojilo ma, ze dajaky intelektualny blabotali o zmene rozchodu, sirsie rozchody sa mi nelubia.
Reply on: no.ev.di. #166850:
A keď dáš ruku na koniec toho pásu na držanie (spodok) kopne ta prúd ?
Reply on: Valec #166834:
Podľa mňa je jeden z výrazne znevýhodňujúcich faktorov električiek pre našich krátkozrakých politikov dopravná cesta pre ED. Kdežto autobus a trolejbus idú po pozemnej komunikácií, kde premáva všetko, ED má vlastnú dopravnú cestu. No dopravnú cestu pre ED spravuje samotný DP, čím má náklad, ktorý nevykazuje pre AD vôbec a pre TD len čiastočne.
Reply on: toldo #166851:
keď už k tej rýchlosti - raz mi zdrhla 13tka na ĽŠ, tak som bežal na šafko a videl som ju aj odtiaľ odchádzať, no o minútu prišla 14tka, tak som ňou išiel na Mariánsku, behom hore kopcom a ajhľa - na Vysokej som nastúpil do tej zdrhnutej 13tky 😉
Reply on: no.ev.di. #166850:
pri hlavnom vchode chyba eskalator smerom dole, no da sa to vyriesit eskalatorom cez Newyorker - inak mi to nepride nejako extra zle spravene. Velke pozitivum su tzv. siroke nakupne ulicky
Reply on: S499.1023 #166837:
Otvorit slovnik cudzich slov a najst si heslo hyperbolizacia...
Jasne ze na radialach je elektricka najrychlejsia to nikto nepopiera. Ale potom v centre to je katastrofa. Problemom nie su len vyhybky (o tom ze 15 km/h cez vyhybku je v 21. storoci normalne ma nepresvedcis...), ale hlavne milion semaforov ale aj neriadenych krizovatiek na ktorych samozrejme elektricka stoji, zastavky par metrov od seba (Vazka, Florianske) trate v otrasnom stave, atd. Mam odskusane ze z Kriznej na Florianske som pesi skorej ako elektricka a to ani nejdem nejak extra rychlo...
Reply on: Petto #166849:
mne to stačilo... keby tam nebola tá veža, tak by sa nič nestalo a tých pár obchodov navyše tiež nie je zázrak. Eurovea je krajšia, Aupark obsažnejší čo do služieb a soritmentu. Eurovea čo má mínus, tak má excelente sproste spravené eskalátory! ?
Reply on: no.ev.di. #166847:
napriek tomu ze je Aupark komplexnejsi, Euroveu mam radsej. No nebral by som to tak tragicky , Eurovea Galleria sa bude este rozsirovat. Vezmi si Aupark na zaciatku, to tiez nebola ziadna slava
Reply on: 810zssk #166841:
Keby tam nebolo OC, tak by tam chodilo rádovo menej ľudí ako dnes, tým pádom by ani tie krčmy nemali také tržby, čím by ich tam bolo menej a teda aj tí, čo tam nechodia nakupovať by mali menej dôvodov tam chodiť. Viď hociktoré iné polyfunkčné centrum v BA.
Nevrdím ale, že by tam nechodil vôbec nikto (však aj do RP ľudia chodia), ale neboli by to také masy ako tam sú.

Re #166844 Andy: Ten pocit ale môže byť daný technikou jazdy (iná dynamika električky, iná autobusu), pričom cestovná rýchlosť je v reáli iná
Reply on: Ike #166827:
Eurovea má to plus, že vyzerá inak ako Aupark, no mínus to, že to je tzv. "sklenník" kde sú takmer iba "handry". To,čo nájdem v Auparku v Eurovee nenájdem, preto je Aupark komplexnejší čo sa týka ponuky služieb a tovaru. Osobne som si breh predstavoval trochu inak. Prijal by som unifikované riešenie brehu Dunaja od mosta Lafranconi po prístav, resp. po most Apollo.
Reply on: S499.1023 #166825:
15km/h? Tak sa jazdí aj na električkových tratiach cez výhybky v Rakúsku, Nemecku, či Švajčiarsku?
Reply on: S499.1023 #166838:
Zeche Zollverein je technicka pamiatka. Stary most nie je. Chcem vidiet ako by ho UNESCO vyhlasilo za pamiatku.
Reply on: S499.1023 #166840:
Cesty síce nie sú ideálne, ale vo všeobecnosti, keď sa preveziem v BA nejakým cestných vozidlom, či už individuálnym alebo hromadným, tak jednoznačne vnímam jazdu ako rýchlejšiu než keď idem električkou.
Reply on: S499.1023 #166840:
Ono je bohuzial pravda ze na mnohych usekoch je bus lepsia moznost (ale za to moze aj kvalita voz. parku)...
Reply on: S499.1023 #166840:
ten vsak neovplyvnuje rychlost autobusov tak, ako u elektriciek ? a nikto nic rychlo a zadarmo nechce...
Reply on: Valec #166834:
Dovolim si povedat, ze by tam ti ludia chodili aj keby tam nebolo OC, dost velke percento ludi co tam chodia tam nenakupuje.
Reply on: TeBeCe #166839:
Pretože stav ciest nie je žalostný ? ? Páni, nechceli by ste všetko, hneď a podľ možnosti aj zadarmo ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.