prvý odstavec v stanovisku Škody : "Plzeň, 19. 5. 2011 - Plzeňská ŠKODA v tomto roce finalizuje homologaci technicky jedinečné třísystémové lokomotivy 109E, která se díky plánovanému získání osvědčení operability v řadě evropských zemí může stát vážným konkurentem pro více západních výrobců, mimo jiné i pro firmu Bombardier. Ta ačkoli srovnatelnou lokomotivu nedodává, napadá Škodovku z neoprávněného užití know-how. Tato firma tedy přišla s velmi nekonvenčním řešením. Rakouské úřady včera na žádost Bombardieru škodováckou lokomotivu zabavily při provádění homologačních testů na rakouských drahách. "
"...napadá Škodovku z neoprávněného užití know-how." - podľa informácie od otca sa jedná o 12 patentov, ktoré tam vraj boli použíté a nemali na to právo, otec to má ale tiež iba ako info od kolegu.
Len poopravim. Nie je tam "cislicovka" aj ked to tak vyzera. Ovladaci stol je tlacidlovy s reliefom kolajiska. Relief s priesvitkami je na druhom panely.
Pravdu mas, ze podmienky na pracu su tam slusne povedane na h...o!!! Zamrzne PC s dopravnym dennikom, restartnes ho, si 5-8min. bez dennika. V tom case ti zmeni sled napr. na DOZZ BA Vychod, samozrejme telefonicky ti to nikto neoznami a potom sa mozes cudovat preco namiesto nakladneho brzdi na osmej kolaji osobak. Do toho sa miesa miestny posun na odstavne a do depa, tocenie tratoveho suhlasu na jednokolajnej trati do BNM, ktore je viac v poruche ako v normalnom stave ... atd... atd...
je uvedené aj to, že Škoda ukradla know-how od Bombardieru. Okrem toho sú aj dohady, že sa Bomardier, takto snaží odstaviť konkurenciu. Súd ju zadržal na základe angažovanosti Bombardieru, ktorý keď sa dozvedel, že ju Česi testujú v Rakúsku, tak to využil.
Čo ti zrazu vadí na Škode, že je "cyperská"? Trolejbusy Škoda 30Tr a 31Tr potom sú tiež "cyperské" nie? ?
Mám taký pocit, že tam je číslicová reléovka AŽD. Samozrejme, že chyba je u panelistu ale nedémonizoval by som ho - to sa proste môže stať, hlavne v takých podmienkach, v akých pracujú na BAHL. Ostudný je spôsob, akým to pokračovalo. Tam sa samozrejme malo okamžite zhodiť voľno zastaviť posun a personál mal cestujúcim pomáhať. Preposunovať súpravu k perónu by bolo pomerne riskantné, keďže okamžite po zastavení vlaku sú dvere odblokované a substrát smozrejme okamžite začal liezť do koľajiska.
Priznám, že netuším aké ZZ majú na hlavnej.Koho to bola chyba podľa teba? Mne vychádza už len ľudský faktor- teda predpokladám, že chybu spravil vnútorný výpravca.
Nebolo to včera, bolo to 18.5., nejedná sa o lokomotívu radu 381 ale o lokomotívu radu 380 a nejedná sa o nelegálne použité patenty ale o spor medzi Škodou a Bombardierom o náhrady za zrušené výberové konanie, do ktorého mali ísť spoločne, nezadržali ju Rakúšania Čechom ale rakúsky súd ju na základe predbežného opatrenia zadržal cyperskej firme Škoda ? .
onedlho sa budú v BA konať MS v hokejbale! Vraj má byť aj posilová doprava na tieto zápasy. Hokejbalový zväz už je v kontakte s primátorom a magistrátom ohľadom týchto vecí.
Ja som reagoval len na to, že kvôli tomu musia jazdiť o dvoch vodičov viac, pri tom to nie je pravda... akurát sa vďaka tomu zlepšili prestávky vodičov a vodičov je stále rovnako
Keď je reč o vlakoch, tak včera Rakúšania zadržali Čechom lokomotívy radu 381, ktorá tam bola na skúškach. Jedná sa vraj o nejaké nelegálne použité patenty na lokomotíve.
WTB?! ? to ani nemohli ten vlak posunúť k výhybkám a zaparkovať ho na iné, voľné nástupište? ? inak postupom času stále čím ďalej, tým viac tých modernizovaných a "výhodne" nakúpených mašín zdochýňa. V decembri ťahala "rakaňa" Excelsior a ešte dva pokazené peršingy ? to sú tie výhodné reinkarnácie v réžií naších ŽOSiek ? a inak nechápem, že načo modernizujeme "okuliarniky" na 756 a 757 ? to fakt nemôžeme nakúpiť úplne nové lokomotívy na úrovni doby?
Zabezpečovacie zariadenie, pokiaľ nemáš prenos čísla vlaku, nemám nič spoločného s tým, či pošleš vlak na koľaj bez perónu. Zo zabezpečováckeho hľadiska je to úplne v poriadku.
Zabezpečovacie zaraidenie v BAHL má iné muchy, ja tomu tak detailne nerozumiem, ale kedysi tu diskutujúci Esíčko by vedel porozprávať.
to sa už stalo niekoľko ráz aj mne, že vlak prichádzajúci od TT a PK zastal na kolaji mimo peróna medzi 2. a 3. nástupišťom. Sprievodcovia potom išli od dverí k dverám po vagónoch a udivených cestujúcich upozorňovali, nech opatrne vystúpia a dobre sa pozrú či nejde nejaký vlak.
ano, aj tak. Pretoze tie zastavky ratam iba ako pro forma, ktore raz boli na znamenie, raz nie, konecne na znamenie uz su a dufam natrvalo aj ostanu, mi chyba ta jedna minutka z malej sceny pod most. Pretoze ked uz prides na konecnu aj na +1, tak je to uz jedno a urcite podla mna lepsie ako na -3. Prave tieto 3 minuty na prestup ma inak nastavene aj planovac cesty tu na imhd.
Garantovat prichod bez meskania u nas nie je absolutne mozny kvoli dopravnej situacii (nepreferencia, kolony, neoptimalne nastavene svetelne krizovatky...) a takisto sa neobavam ani toho, ze by niekto mal tendenciu zrusit vyrovnavanie meskania - opat sa odvolavam na dopravnu situaciu (vypukla najma na 70-ke).
Vikendovej 63-ke smerom na Avion "pomohlo" vyrazne aj to, ze vodic niekedy neprejde na prvy krat na lave odbocenie do Tesca. To by sa malo samozrejme ale riesit inak ako pridavanim minut do chrono.
no.ev.di.
"...napadá Škodovku z neoprávněného užití know-how." - podľa informácie od otca sa jedná o 12 patentov, ktoré tam vraj boli použíté a nemali na to právo, otec to má ale tiež iba ako info od kolegu.