Po kruhaci nikdy nekruzis ked odbacas, das smerovku, ked nie - nedas Mna z bocnej ulicky nezaujima ci si vstupil na kruhac o jednu odbocku skorej, o tri odbocky skorej, alebo tam kruzis uz 3h ☺ zalezi mi len na tom, ci odbacas a moze ist, alebo nie
Ak mas zlozitejsie poziadavky, ktorych vybavovanie trva dlhsie, prides na stanicu minimalne o den skor. Je to logicke. Ja tiez, ked idem niekam do zahranicia, (teda okrem Viedne) si vzdy kupujem listok dopredu. Tesne pred odchodom si ho kupujem len na vnutrostatne relacie, kde presne viem, kedy a ako mi vlak ide, kolko ma to bude stat, cize len poviem poziadavku, zaplatim, dstanem listok a idem. Preto by to malo byt oddelene...
smerovka doľava zvrhlosť nie je, nakoľko dávaš jasne najavo ostatným účastníkom, že skutočne mieniš krúžiť po kruháči... smerovky a kruhový objazd na Slovensku ešte stále vodičom nejde dokopy... ?
V diskusii to máš od Drahovského vysvetlené: "Preco smerovku pri vjazde? Lebo aktualna pravna uprava prikazuje pouzitie smerovky pred odbocenim (nerozlisuje obycajnu a kruhovu krizovatku). Nova prava uprava to bude zakazovat, okrem situacie, ze vozidlo vychadza hned na najblizsom vyjazde."
Ja osobne považujem smerovku pri vjazde na kruhač za zbytočnosť, avšak súčasná úprava zrejme pochádza ešte z čias, keď v celej ČSSR boli tak 3 okružné križovatky a zrejme nikoho nenapadlo nad tým pri tvorbe rozmýšľať. Ešte že v novej úprave sa to upraví tak, ako to majú aj v civilizovanom svete.
Nesúhlasím s tebou. Kruhový objazd je naozaj len sada T križovatiek s upraveným prikázaným smerom jazdy a zákonná norma teda prikazuje používať smerovku aj pri vjazde.
Zober si iný príklad, obyčajnú T križovatku, do ktorej vchádzajú dve jednosmerné ulice a vychádza z nej tretia jednosmerná. Aj tu vozidlá vchádzajúce nemajú inú možnosť odbočenia, ale predsa sú povinné dať znamenie o zmene smeru jazdy (napr. výjazd z Lomonosovovej doprava na Dostojevského rad).
Smeco aj s Drahovskym zase trepu. Aka smerovka pri vjazde do kruhacu? Na co? Co ma vodic inu moznost odbocenia? Nie je kazdemu jasne, ze dane vozdilo vchadza do kruhoveho objazdu a ze ma prikazany smer. ?
Ani vtedy nocna doprava nebola vo verejnom zaujme. DPB vyuzival sluzobne spoje na prevadzku z cestujucimi.Takto mi to tu bolo vysvetlene. Islo o prevadzku liniek 501-517. Ak sa teda daju nazvat 3 spoje za noc nocna doprava.
Ja som naopak rad ,ze doslo k zhusteniu nocnych spojov.Mrzi ma vsak ,ze na nej neplatia elektricenky. Cena 44Sk pre nemajitelov elektricenky urcite nie je prehnana. Tolko das dnes za male presso v meste.
Momentalne to aj tak uz maju za 24Sk /SMS listok/.
Vie niekto ako ziskova je komercna aktivita - nocna doprava?
V tej staznosti to JUDr. Milan Lazorišák povedal uplne priamo "nočná doprava bola vyňatá z výkonov vo verejnom záujme a výkony nočnej dopravy nie sú súčasťou objednávky Hl. mesta SR Bratislavy."
Potom je to nejaka schizofrenia u primatora ak slubuje vo volbach zahustenie nocakov a potom ich vyjme z objednavok vo verejnom zaujme ? Co si mam ako volic o tom mysliet?
za prispevok k tejto teme mimo MHD uz niekto dostal ban, avsak viaceri nie a ja by som chcel iba doplnit Tvoj prispevok, tak dovolil by som si iba cisto odcitovat Jana Kosuta, ktory GULAG prezil: "V nemeckych koncentrakoch ludia boli odsudeni na rychlu smrt - do plynu a do pece. My sme boli odsudeni na pomalu smrt - totalnym vysilenim." Cize ano, zverstvo jedno horsie ako druhe, rovnako odsudenia hodne a rovnako by mali byt trestne ako prejavy nacizmu tak aj komunizmu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Zober si iný príklad, obyčajnú T križovatku, do ktorej vchádzajú dve jednosmerné ulice a vychádza z nej tretia jednosmerná. Aj tu vozidlá vchádzajúce nemajú inú možnosť odbočenia, ale predsa sú povinné dať znamenie o zmene smeru jazdy (napr. výjazd z Lomonosovovej doprava na Dostojevského rad).