Z: No sak ale co som mal s nimi urobit vtedy ?:) Ked to nejde dohovorom, tak treba zelezo pouzit.. Inak kokos jak ja neznasam tych homelesakov smradlavych v MHD. Akoze to ze nemaju home mi je luto, ale to ze sa vozia SMRADLAVY v MHD - to ma sere. Poznate tych dvoch, co si vzdy na Ostredkoch pockaju na poslednu 39 a idu nou na Mlynsku ? Aspon myslim, ze cakaju na nu a nespia na zastavke celu noc...
Turbo
Aspon nieco...
Aj keby sa Ruske podvozky vyrabali na 1435 mm rochod, stale je to nezmysel, to snad uznas.
Ja som netvrdil ze metrovy rozchod ma nizsie dynamicke uciny na trat. Prave naopak, priecna zatazenie lozka je vyssie. Ale pri pravidelnej udrzbe tam rozdiel sotva citit.
Inac o porovnavani hlucnosti a etc... Odporucam precitat si:
Habarda, D.: Mestská hromadná doprava, vydavateľstvo ALFA Bratislava, 1988. Tam je to pekne aj so vzorcom vysvetlene. Je tam aj technicke odovodnenie max. rychlosti v oblukoch. Hlucnost pri prejazde oblukom je na metrovom rozchode nizsia, to mi potvrdil aj Ing. Vingalik. Bohuzial, na nasich Trabust tratiach, ktore maju geometriu veskeru-zadnu a co voz to iny profil kola to neplati. Preto je porovnavanie Bran a Braislavy asi take ako porovnavanie jabl z hruskami. Sice co som bol naposledy v Brne, tak tam tie vozy strane pistali v oblukoch, ale Martyk mi vysvetlil zevraj presli na iny profil kola a trate k tomu este neprerobili. Takze to moze byt tym... Chodove vlastnosti Bratislavskych a Brnenskych T3 a T6A5 preto nemozeme brat ako smerudajne. Inac, Bratislavske T3 su na tom lepsie ako Brnanske, lebo tie sa idu na krizoch rozsypat, Bratislavske maju tlmice a aj hladis chod. Ale iba na vybratych vyhybkach to plati.