Časť L201 by bolo aj potom lepšie vypravovať z Hroboňovej. Taktiež množstvo liniek vypravovaných z Trnávky by bolo výhodnejšie z Hroboňovej (alebo aspoň niektoré poradia). A čo sa busov týka, kľudne by stačilo zo 5 vozov pre linky 41, 43 a 44.
Ak bude vozovna Prievoz tak uz rozsirenie asi treba nebude. Po vystahovani vozov na 201 a 202 bude miesto aj na historicaky a mozno este aj viac. Viem si inak predstavit ze by sa odtial vypravovali aj busy (41, 44, 84 a pod.), ale to by uz vyzadovalo miesto navyse.
Hehe myslim, že kampaň nebude ? A aj kebyže je tak keď sa turista kukne na tú tránku DPB nabitú informáciami a koľko ich je v anličtine a ten moderný tabulkový design z roku 1998 je fakt, že lákavý... ?
Pochybujem ze by v danej oblasti dovolili zvysenie a uprimne, zas za tolko ta vozovna nestoji, aby nam zo stromov vytrcala vozovna. To uz radsej postavit voz. Hrobonova II na mieste sucasneho amfiku
Inak, bolo by fajn vodicom Slovak Lines ozrejmit ze zastavky na uzemi BA NIE SU urcene len navystup, ale aj na nastup a to i v pripade ze smeruju na ASMN.
To sa fakt ráta s rekonštrukciou Sanosov s tým, že pôjdu do prevádzky? To sa mi nechce veriť! Ale nie som proti, aspoň by som zaspomínal na šalenu jazdu originál Sanosom v Skopje ?
Na balkánsku premávku v Bratislave ako stvorené ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Boris
Na balkánsku premávku v Bratislave ako stvorené ?